Xistu de banquerus.


Una tarda un famós banquer anava en la seva limusina quan va veure a dos homes al costat d'una carretera menjant gespa. Preocupat, va ordenar al seu xofer parar-se i va baixar a investigar. Va preguntar a un d'ells: - Per què esteu menjant la gespa? - No tenim diners per a menjar. - va dir el pobre home - Per això tenim que menjar gespa. - Bé, doncs vinguin a casa meva que jo us alimentaré - va dir el banquer. - Gracies, però tinc esposa i dos fills amb mi. Estan allà, sota d'aquell arbre... - Que vinguin també - va dir novament el banquer. Dirigint-se al altre pobre home li va dir: - Vostè també pot venir... L’home, amb una veu llastimosa va dir:
- Però, Sr., jo també tinc esposa i sis fills amb mi! - Doncs que vinguin també - va respondre el banquer. Van entrar tots al enorme i luxós cotxe. Un cop de camí, un dels homes va mirar al banquer i li va dir: - Sr., es vostè molt bo. Moltes gracies per portar-nos a tots !!! El banquer li va contestar:
- Home, no tingui vergonya, sóc molt feliç de fer-ho!. Els hi encantarà casa meva.. La gespa esta com de vint centímetres d'alt !!